O zaufaniu, rozmowie i znaczeniu opinii — rozmowa z Konradem Kniaziem

Opublikowano

10.03.2025

Tagi

Zarządzanie opiniami na profilu , Komunikacja z pacjentami ,

Zespół Patient Care

"Nasz zespół - niczym zgrana ekipa detektywistyczna - analizuje każdą z ponad 1500 opinii
pojawiających się na naszej stronie każdego dnia."  

👐 Zaufanie pacjenta zaczyna się od prostych gestów

Każdy z nas zna uczucie, kiedy w gabinecie lekarskim czuje się wysłuchany i zrozumiany. To właśnie takie momenty, jak mówi w wywiadzie dla Patient Experience Manager (PXM) Konrad Kniaź, Head of Patient Care w ZnanyLekarz zostają z pacjentem na długo i często znajdują odzwierciedlenie w jego opinii o wizycie. Opinie te nie są tylko oceną — często są zapisem doświadczenia, w którym ważną rolę odegrały empatia i dobra komunikacja.

 

Rozmowa pokazuje, że w codziennej praktyce drobne gesty, jasne informacje i otwartość na informację z drugiej strony mogą tworzyć poczucie bezpieczeństwa i budować trwałą relację. To spojrzenie, które łączy świat technologii z ludzkim podejściem do pacjenta.

 

Jeśli chcesz przeczytać więcej o tym, jak te elementy splatają się w nowoczesnej opiece zdrowotnej oraz jak wygląda praca zespołu Patient Care — warto sięgnąć po całą rozmowę.

"Technologia nigdy nie zastąpi lekarza"

Rozmowa Konrada Kniazia w Patient Experience Manager